Pirkšanas noteikumi

Vispārīgie Noteikumi

Interneta vietnes www.medihub.lv (turpmāk – “Vietne”) īpašnieks, administrators un personas datu apstrādes pārzinis ir UAB “MEDIHUB CAPITAL”, reģistrācijas numurs 305867115, juridiskā adrese: Partizanų g. 61-806, Kaunas, Lietuva, (turpmāk – “Pārdevējs”). Pārdevēja juridiskā adrese ir Elizabetes iela 15, Centra rajons, Rīga, LV-1010, Latvija, un tā elektroniskā pasta adrese ir info@medihub.lv.

Šie Vietnē publicētie pirkšanas-pārdošanas noteikumi (turpmāk – “Noteikumi”), kopā ar citiem dokumentiem, kas minēti Noteikumos, sniedz Pircējam informāciju par Pārdevēju un nosacījumiem, kuri tiek piemēroti, iegādājoties preces vai pakalpojumus Vietnē. Noteikumi reglamentē Pārdevēja un Pircēja tiesības, pienākumus un atbildību, slēdzot līgumus par preču vai pakalpojumu iegādi Vietnē.

Pircēja saistības
Pircējs, izmantojot Vietni un/vai tās sniegtos pakalpojumus jebkādā veidā (reģistrējoties Vietnē vai veicot pirkumu bez reģistrācijas), apņemas ievērot visus šajos Noteikumos noteiktos nosacījumus. Pirms preču vai pakalpojumu pasūtījuma veikšanas, Pircējam ieteicams rūpīgi izlasīt Noteikumus un pārliecināties, ka tie ir saprasti. Pārdevējs uzsver, ka Pircējam ir jāpiekrīt Noteikumiem un jāiepazīstas ar Privātuma politiku pirms pasūtījuma veikšanas. Atsakoties piekrist Noteikumiem, pasūtījuma noformēšana nav iespējama.

Noteikumu izmaiņas
Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji mainīt, labot vai papildināt šos Noteikumus, ņemot vērā spēkā esošos normatīvos aktus. Izmaiņas un/vai papildinājumi stājas spēkā pēc to publicēšanas Vietnē. Uz pirkumiem tiek piemēroti Noteikumi, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

Atbildības ierobežojumi
Pārdevējs nav atbildīgs un nekompensē Pircējam radušos zaudējumus, ja tie radušies, neievērojot vai nepareizi ievērojot Noteikumos paredzētos nosacījumus.

Apmeklētāju reģistrācija un Pirkuma-Pārdevuma līguma noslēgšana

Pircējs var pilnvērtīgi izmantot Vietni un tās pakalpojumus, tikai pēc tam, kad ir iesniedzis visus nepieciešamos personas datus, aizpildot obligātos reģistrācijas laukus (vārds, uzvārds, adrese, e-pasta adrese, tālruņa numurs), kā arī, pēc izvēles, neobligātos laukus. Sniedzot šos datus, Pircējs nodrošina Pārdevēju ar informāciju, kas nepieciešama, lai korekti izpildītu pasūtījumu un/vai sniegtu citus pakalpojumus.

Tiesības iegādāties preces un pakalpojumus Vietnē ir:

  • rīcībspējīgām fiziskām personām, t.i., pilngadīgām personām, kuru rīcībspēja nav ierobežota tiesas ceļā;
  • nepilngadīgām personām, kuras sasniegušas 16 gadu vecumu. Jāņem vērā, ka daži pakalpojumi un preces ir pieejami tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu personām, kas nav sasniegušas 18 gadu vecumu. Ne visas procedūras ir pieejamas nepilngadīgām personām, tādēļ pirms pirkuma veikšanas lūdzam sazināties ar Pārdevēju, lai noskaidrotu pakalpojuma pieejamību;
  • juridiskām personām;
  • visu augstāk minēto personu pilnvarotiem pārstāvjiem.

Apstiprinot šos Noteikumus, Pārdevējs garantē, ka Pircējam ir tiesības veikt maksājumus par precēm vai pakalpojumiem, kā noteikts šajos Noteikumos.

Līguma noslēgšana
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs, izvēloties preces vai pakalpojumus, izveido pasūtījumu preču grozā, izvēlas maksājuma veidu, iepazīstas ar Noteikumiem, nospiež pogu “Apmaksāt” un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas citu maksājuma veidu. Līgums ir spēkā līdz pilnīgai Pircēja un Pārdevēja saistību izpildei, kā noteikts šajos Noteikumos.

Personas datu aizsardzība

Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus, ievērojot Privātuma politiku. Ņemot vērā, ka Privātuma politikā ir norādīti būtiski Noteikumu punkti, Pārdevējs iesaka Pircējam rūpīgi izlasīt šos nosacījumus un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi ir saprotami un pieņemami.

Pircējs ir atbildīgs par savu sniegto personas datu precizitāti. Ja Pircēja dati mainās, Pircējam ir pienākums nekavējoties tos atjaunināt savā Vietnes kontā.

Pircēja tiesības un pienākumi

Pircējam ir tiesības iegādāties preces un pakalpojumus Vietnē, ievērojot šos Noteikumus un citas Vietnē noteiktās kārtības, kā arī vadoties pēc spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem.

Ja Pakalpojumu sniedzējs vēl nav sācis sniegt pakalpojumus, Pircējam ir tiesības atteikties no līguma ar Pārdevēju, par to rakstiski paziņojot Pārdevējam 14 kalendāro dienu laikā no preču vai pakalpojumu iegādes dienas.

Pircējam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no Vietnes izmantošanas, to izslēdzot. Pircējs apņemas samaksāt par Vietnē pasūtītajām precēm vai pakalpojumiem līgumā noteikto cenu. Preces vai pakalpojumi tiek uzskatīti par apmaksātiem, kad Pircējam uz viņa norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts apstiprinājums par apmaksu.

Pircēja iegādātos pakalpojumus var izmantot tikai viena persona. Tas nozīmē, ka, iegādājoties procedūru kursu un saņemot atlaidi par lielāku pakalpojumu apjomu, procedūras var izmantot tikai viena persona. Pakalpojumi netiek dalīti vai mainīti, izņemot, ja Pārdevējs un Pircējs vienojas citādi.

Pircējam pirms pakalpojumu sniegšanas ir pienākums sniegt Pārdevējam visu zināmo informāciju par savu veselības stāvokli, alerģiskām reakcijām un lietotajām zālēm, kas var ietekmēt pakalpojumu sniegšanu.

Pārdevēja tiesības un pienākumi

Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam visas iespējas pareizi izmantot Vietnes sniegtos pakalpojumus un saņemt kvalitatīvas preces un pakalpojumus.

Ja Pircējs mēģina kaitēt Vietnes darbības stabilitātei un drošībai vai pārkāpj šos vai citus Vietnē noteiktos Noteikumus, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai pārtraukt Pircēja iespēju izmantot Vietni vai pilnībā anulēt Pircēja reģistrāciju.

Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem noteikt minimālo preču vai pakalpojumu groza summu, zem kuras Pircēja pasūtījums netiks izpildīts.

Pārdevējs apņemas pēc Pircēja pieprasījuma sniegt papildu informāciju par pārdoto preci vai pakalpojumu.

Noteiktos apstākļos Pārdevējs var uz laiku vai pastāvīgi apturēt Vietnes darbību, par to iepriekš neinformējot Pircēju.

Pārdevējam ir tiesības anulēt Pircēja pasūtījumu vai reģistrāciju, ja Pircējs nesamaksā par precēm 2 (divu) darba dienu laikā.

Preču un pakalpojumu pirkšana Vietnē, cenas un maksājumu kārtība

Pircējs var norēķināties par visām Vietnē piedāvātajām precēm un pakalpojumiem visu diennakti, 7 (septiņas) dienas nedēļā. Ja Pircējam nepieciešams PVN rēķins, tas jāpieprasa 2 darba dienu laikā pēc maksājuma veikšanas e-veikalā vai Pārdevēja fiziskajā filiālē. Pēc 2 darba dienām rēķini vairs netiek izrakstīti.

Preču un pakalpojumu cenā ir iekļauti visi nodokļi.

Veicot pasūtījumu, Pircējs apstiprina, ka piekrīt tajā brīdī spēkā esošajiem Noteikumiem.

Saņemot Pircēja pasūtījumu, uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts. Ja tiek nosūtīts e-pasts ar neapstiprinājumu, tas nozīmē, ka pasūtījums ir aizpildīts nepareizi vai maksājums nav veikts.

Pārdevējs apstiprina Pircēja pasūtījumu 24 darba stundu laikā no tā saņemšanas brīža. Darba stundas tiek uzskatītas par Pārdevēja darba stundām, kas ir no pirmdienas līdz piektdienai, 10:00–20:00.

Pircējam ir pienākums pārbaudīt, vai visi personas dati ir pareizi. Ja tiek konstatētas neatbilstības, Pircējam ir pienākums labot datus un tikai tad apstiprināt pasūtījumu.

Pircējs var norēķināties par precēm vai pakalpojumiem šādos veidos:

  • Priekšapmaksas bankas pārskaitījums – Pircējs izdrukā pasūtījumu un veic maksājumu tuvākajā bankas filiālē, pārskaitot naudu uz Pārdevēja bankas kontu. Ja maksājums tiek veikts ar priekšapmaksas bankas pārskaitījumu, Pircējs apņemas norēķināties 24 stundu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas saņemšanas no Pārdevēja. Ja maksājums netiek veikts 24 stundu laikā, Pārdevējam ir tiesības anulēt Pircēja pasūtījumu bez iepriekšēja brīdinājuma.
  • Skaidrā naudā – iepriekš vienojoties un ierodoties Pārdevēja filiālē noteiktajā termiņā.
  • Izmantojot elektronisko banku – priekšapmaksa tiek veikta, izmantojot Pircēja elektronisko banku. Lai izmantotu šo maksājuma veidu, Pircējam jābūt noslēgtam līgumam par elektroniskās bankas pakalpojumiem.

Izvēloties priekšapmaksas bankas pārskaitījumu, Pircējs apņemas pilnībā samaksāt par precēm vai pakalpojumiem nekavējoties, jo tikai pēc maksājuma saņemšanas tiek apstiprināta rezervācija.

Iegādājoties preču vai pakalpojumu komplektus, izmantojot Pārdevēja īpašos piedāvājumus un saņemot atlaides izvēlētajām procedūrām, īpašie piedāvājumi un atlaides ir spēkā tikai tad, ja Pircējs pilnībā izmanto iegādāto pakalpojumu komplektu. Ja Pircējs izvēlas pārtraukt pakalpojumu komplekta izmantošanu un pieprasa atmaksāt neizmantotās procedūras, tad atlaide, kas tika piešķirta vienas procedūras cenai komplekta iegādes brīdī, zaudē spēku. Atmaksājot naudu par neizmantotajām procedūrām, tiks atskaitīta atlaide, kas bija piemērota līdz naudas atmaksas brīdim.

Standarta pakalpojumu komplekta izmantošanas termiņš ir 3 (trīs) gadi. Pārdevējs patur tiesības noteikt citu izmantošanas termiņu atsevišķos gadījumos. Šādos gadījumos Pircējam ir tiesības izmantot pakalpojumu komplekta samaksu citu pakalpojumu iegādei.

Beidzoties pakalpojumu komplekta derīguma termiņam, pakalpojumi netiek sniegti un nauda netiek atgriezta.

Preču un pakalpojumu sniegšanas kārtība un kvalitātes garantija

Katrai Vietnē pārdotajai precei vai pakalpojumam ir norādītas vispārīgās īpašības aprakstā pie attiecīgās preces vai pakalpojuma.

Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka noteikti pakalpojumi nevar tikt sniegti Pircējam, ņemot vērā individuālās organisma īpatnības. Šādi jautājumi tiek apspriesti klātienes konsultācijās ar Pārdevēja speciālistiem. Pakalpojumi var netikt sniegti, ja līdz pakalpojumu sniegšanas sākumam tiek konstatēts, ka Pircēja individuālās fizioloģiskās un/vai veselības īpatnības liedz pakalpojumu sniegšanu. Šādā gadījumā Pircējs var izvēlēties citus pakalpojumus vai pieprasīt naudas atmaksu.

Ja pirms pakalpojumu sniegšanas ir nepieciešams saņemt Pircēja piekrišanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem, pakalpojumi tiek sniegti tikai pēc šo piekrišanu saņemšanas un to nozīmes un sekām izskaidrošanas.

Pārdevējam ir tiesības lūgt Pircējam samaksāt rezervācijas maksu, kas tiek izskaitīta no pakalpojuma cenas vizītes laikā. Ja Pircējs neierodas rezervētajā laikā un neinformē par to vismaz 2 (divas) darba dienas pirms plānotā vizītes datuma, rezervācijas maksa netiek atmaksāta vai pārcelta. Ja Pircējs jau ir samaksājis par pakalpojumiem avansā un neierodas uz plānoto vizīti, neinformējot par to vismaz 2 darba dienas pirms plānotā vizītes datuma, tiek ieturēta 30 EUR rezervācijas maksa. Pircējs saprot, ka rezervācijas maksa tiek uzskatīta par minimālajiem Pārdevēja zaudējumiem, kas nav pierādāmi, bet rodas no Pircēja informācijas nesniegšanas vai nesavlaicīgas sniegšanas par neierašanos.

Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircējam par precēm vai pakalpojumiem samaksāto cenu, nomainīt vai salabot preci, vai citādi novērst preces vai pakalpojuma trūkumus, ja prece vai pakalpojums neatbilst garantijas dokumenta vai reklāmas nosacījumiem, kas ir paredzēti līguma noslēgšanas brīdī vai pirms tā noslēgšanas, un kas nav saistīti ar preces vai pakalpojuma atbilstību līgumam.

Preču un pakalpojumu atgriešana un maiņa

Pārdoto preču trūkumi tiek novērsti, nekvalitatīvas preces tiek apmainītas un atgrieztas saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem. Ja Pircējs vēlas izteikt pretenziju par nekvalitatīvām precēm vai pakalpojumiem, to var izdarīt, izmantojot šajos noteikumos norādīto e-pastu.

Pircējam ir tiesības atteikties no distances līguma un atgriezt saņemtās preces 14 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas Vietnē vai preces saņemšanas dienas, nenorādot iemeslu. Tas nozīmē, ka Pircējs minētajā laika posmā var atteikties no preces vai pakalpojuma un informēt Pārdevēju rakstiski, pieprasot preču atgriešanu un samaksātās summas atgūšanu. Preces atgriešanas izmaksas sedz Pircējs. Ja Pircējs šajā termiņā jau ir rezervējis vizīti un neatceļ to līdz noteiktajam termiņam, Pārdevējs no atgūstamās summas ietur 7.4. punktā norādīto rezervācijas maksu.

Ja Pircējs atgriež preci tās kvalitātes trūkumu dēļ, Pārdevējs apņemas pilnībā atmaksāt Pircējam samaksāto summu un segt piegādes un atgriešanas izmaksas. Ja tiek atgriezta tikai daļa preču, piegādes izmaksas tiek atmaksātas tikai gadījumā, ja pārējām precēm no tā paša pasūtījuma tiktu piemērots zemāks tarifs nekā pasūtījumam kopumā. Ja prece tiek atgriezta citā veidā, nekā Pārdevējs piedāvājis, un tā rezultātā rodas nesamērīgas vai lielākas izmaksas, Pārdevējam nav pienākuma segt šādas atgriešanas izmaksas.

Pircējam, atgriežot preces, ir jāievēro šādi nosacījumi:

  • prece jāatgriež tās oriģinālajā un nebojātajā iepakojumā;
  • prece nedrīkst būt bojāta;
  • precei jābūt nelietotai un tai jābūt saglabātai tirdznieciskajā izskatā (neaizskartas etiķetes, nenoņemta aizsargplēve u.c.) (Piezīme: šis nosacījums neattiecas uz nekvalitatīvu preču atgriešanu);
  • precei jābūt pilnā komplektācijā, kāda tā tika saņemta;
  • preces atgriešanas brīdī ir jābūt pievienotam pirkuma dokumentam.

Pārdevējam ir tiesības nepieņemt atgrieztās preces, ja Pircējs neievēro šos noteikumus.

Atgriežamās preces Pircējs var piegādāt personīgi vai izmantojot Pārdevēja kurjeru. Ja tiek atgriezta nepareiza vai nekvalitatīva prece, Pārdevējs apņemas to paņemt un nomainīt ar pareizu vai kvalitatīvu preci.

Ja Pārdevējam nav piemērotas preces maiņai, Pircējam tiek atmaksāta samaksātā summa, neieskaitot piegādes maksu. Atmaksājamā nauda vienmēr tiek pārskaitīta tikai uz Pircēja bankas kontu.

Pircēja un Pārdevēja atbildība

Pircējs ir pilnībā atbildīgs par savu sniegto datu pareizību. Ja Pircējs reģistrācijas laikā šajā tīmekļa vietnē nesniedz precīzus personas datus, Pārdevējs nav atbildīgs par izrietošajām sekām un ir tiesīgs pieprasīt atlīdzināt Pārdevēja tiešos zaudējumus.

Pircējs ir atbildīgs par visām darbībām, kuras veic, izmantojot tīmekļa vietni www.medihub.lv.

Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības, ja Pircējs cieš zaudējumus, neskatoties uz Pārdevēja ieteikumiem un pienākumiem, neiepazīstoties ar šiem Noteikumiem, lai gan šāda iespēja Pircējam ir bijusi pieejama.

Puses vienojas, ka, ja kādai no pusēm ir pienākums atlīdzināt zaudējumus, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.

Pārdevējam ir tiesības nesniegt pakalpojumus, ja Pircējs negodīgi iegādājies pakalpojumus, piemēram, ja vienreizēju kuponu ir izmantojis vairākkārt, mainot savu e-pasta adresi, telefona numuru vai vārdu un uzvārdu.

Mārketings un informācija

Pārdevējs tīmekļa vietnē www.medihub.lv pēc saviem ieskatiem var uzsākt dažādas akcijas.

Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez iepriekšēja brīdinājuma, mainīt un izbeigt akciju nosacījumus. Tomēr, pat ja akcijas tiek pārtrauktas, preču pirkšanas un pārdošanas brīdī starp Pārdevēju un Pircēju izveidotās saistības paliek spēkā.

Visi paziņojumi no Pārdevēja tiek nosūtīti uz Pircēja reģistrācijas formā norādītajiem kontaktinformācijas līdzekļiem.

Pircējs visus paziņojumus un jautājumus nosūta uz Pārdevēja tīmekļa vietnē sadaļā “Kontakti” norādītajām e-pasta adresēm un tālruņu numuriem.

Pārdevējs neuzņemas atbildību, ja Pircējs nesaņem nosūtītos informatīvos vai apstiprinošos paziņojumus interneta savienojuma, e-pasta pakalpojumu vai telefona sakaru tīklu traucējumu dēļ. Noteikumos lietotais termins “rakstiski” attiecas arī uz elektroniskajiem vēstījumiem.

Pārdevējs piegādā preces tikai mājsaimniecības un personīgai lietošanai. Pircējs apņemas neizmantot iegādātās preces komerciāliem, uzņēmējdarbības vai tālākpārdošanas nolūkiem, un Pārdevējs nav atbildīgs par jebkuru peļņas neiegūšanu, uzņēmējdarbības zaudējumiem, darbības pārtraukšanu vai zaudējumiem saistībā ar zaudētām uzņēmējdarbības iespējām.

Ja Pārdevēja tīmekļa vietnē ir saites uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai personu tīmekļa vietnēm, Pārdevējs nav atbildīgs par šo vietņu saturu vai darbību, neuzrauga, nekontrolē un nereprezentē tos.

Pārdevējs nav atbildīgs par citu uzņēmumu tīmekļa vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircējs uz šīm vietnēm nonāk, izmantojot Pārdevēja tīmekļa vietnē ievietotās saites, izņemot gadījumus, kad šajās vietnēs tiek sniegta informācija par Pārdevēja pārdotajām precēm un to īpašībām. Šādā gadījumā Pārdevējs ir atbildīgs par precīzas, izsmeļošas, patiesas un nemaldinošas informācijas sniegšanu par piedāvāto preci.

Noslēguma noteikumi

Šie tīmekļa vietnes Noteikumi ir sastādīti, pamatojoties uz Latvijas Republikas tiesību aktiem. Pircējam saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem ir noteiktas tiesības attiecībā uz neatbilstošas kvalitātes precēm. Nevienu no šiem Noteikumiem nedrīkst interpretēt kā ierobežojošu vai liedzošu šādu tiesību izmantošanu.

Uz šajos Noteikumos paredzētajām attiecībām attiecas Latvijas Republikas tiesību akti.

Visi strīdi, kas rodas saistībā ar šo Noteikumu izpildi, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.

Pircējs var iesniegt sūdzības vai prasības par iegādāto preci vai pakalpojumu elektroniskajā patērētāju strīdu risināšanas platformā: http://ec.europa.eu/odr/.